Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


tirsdag 8. mai 2012

Lyseblå drømmer...

Lyseblått er deilig og rent,dust og lett..

En farge jeg liker nå på forsommeren,både interiør messig og i klær!
Noe av dette er på vei hjem til meg,noe er fortsatt på ønskelisten...






Ellers er det fullt kaos her i Lykkehuset,mor og far skal begge ut å reise litt!
Far skal på guttetur til Berlin,mens jeg skal på kurs og messe med jobben og drar i dag.

Hva skal pakkes med?
Pentøy vs comfy?
Legge liste til far som må følges frem til mormor kommer  onssdag for å ta over ungeflokken!
Vaske og rydde før jeg drar,phuh...
Erdet bare meg som skjemmer bort min mannog barn tro?
Han burde og kan nok fint klare seg selv,men så måå bare jeg ha kontrollen selv også,selv om jeg ikke skal være her tilogmed!
Må le av megselv  i blandt...

Da er det godt jeg pakker med meg mine nye Debbie shoes altså...da kommer nok roen

Ha en fin uke=)

2 kommentarer:

  1. Nydelige ting!!
    Fin reise!!

    Jippi; Ane

    SvarSlett
  2. Deilig blå farge :)
    Fruen liker og å ha kontroll over klær ol til barna, og mannen liker nok det best og ;) Kan jo hende han setter sammen noe Fruen ikke synes passer, he he..

    Litt confy som kan blandes med litt pent??

    Ha en fin tur og kos deg :)

    Klem Fru Thronsen

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!