Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


tirsdag 19. juni 2012

Klare selv!


Bordet er forskalet og støpt i to omganger og skal kun males m betong maling på flaten oppå
(for å unngå at flekker\mat setter farge i betongen...)




På betong dekket skal vi legge skifer etterhvert og
vi har bestilt gjerde med glassvegger som skal rundt hele plattingen.
Denne delen av uteplassen vår har sen kveldssol og er skjermet fra vind.


Litt gule effekter fra Ikea pynter opp og jeg jubler for det deilige gule pleddet!


Beklager at blogginnlegg ikke er en daglig greie for tiden,litt mye å henge fingre i om dagene.
Jeg jobber med megselv og det jeg kaller mindfullness.
Har dere hørt om det?

Jeg er en av dem som får fysiske reaksjoner og symptomer
på psykiske utgangspunkt som stress og jag.
Burde være bedre på å si nei og faktisk sette meg selv først,
så når jeg får dreisen på dette så blir det nok bra!

Kommer nok snart et solskinnsinnlegg igjen,er jo tross alt snart St.Hans!


2 kommentarer:

  1. Lurt å ta tak i seg selv for å få et bedre liv. <3 mindfullness! Lykke til! ;)
    <3 betongbordet deres også! Well done! :)
    Hilsen Camilla

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig! kjempeflott! liker også stolene, og gult er jo KULT!
    Smil fra Vibeke

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!