Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


lørdag 2. juni 2012

Late dager

Vi nyter dagene,selv om de varmeste dagene er over.
Denne tiden er full av forventninger,årets første av alt mulig,og myye gleder ute.

Verandaen er blitt beiset og møblene fått litt ny look i år.
Fortsatt blått,men mere orient enn american;)






Min kjære er ferdig med årets DIY bak i hagen,og jeg gleder meg til å vise dere resultatet!
Ha en strålende helg

1 kommentar:

  1. Sååå fin pute! Men ikke så rart jeg liker den, er jo litt orientalsk/etnisk av meg ;)
    Så bilde av deg i Kamille forresten! Så gøy! Fikk bladet i postkassa, åpnet opp og der var du liksom ;) Artig!
    Håper dere får en superknall sommer!
    Klem
    Lise

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!