Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


lørdag 15. desember 2012

Julekonfekt!

Jeg som er så glad i å bake og samtidig så glad i søtsaker ser på julen som en stor utfordring hvert år!Pleier legge på meg 5 kg hver desember og glemme dietter og slikt.
Straffen kommer når hverdagen inntrer...
 
I år prøver vi oss på litt sunnere alternativer,itillegg velogmerke;)
 
Her er et lite utvalg konfekter som jeg har laget,og det smaker bare
 himmelsk!!
 

 
 
Felles her er bruk av Cocosa og sukkerfri sjokolade\70% sjokolade.
Hjertene til venstre er laget i konfekt former av silikon.
Smeltet litt Cocosa og sjokolade og lagt en nonstop oppi hver form.
Fyll opp m sjokoladen og settes kaldt.
De andre er forskjellige slag med litt nøtteblanding oppi,litt chili og noen med strøssel på toppen!
 
Enklere blir det ikke,og stas meg egen konfekt!
...men det var det å bare ta en da...
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!