Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 2. januar 2013

Hjemme hos...

Da jeg er meget handicapet og ikke helt i form disse dager,
 så vil jeg vise dere et hjemme hos bilde dryss som jeg hadde tenkt vise i romjulen!

Disse flotte bildene er fra huset i skogen,der min gode,kreative og flotte venninne Anne bor!


Som en selvfølge er juletreet selvhugd fra egen skog..


Anne er helt rå på detaljer og pynt som gir de kuleste sammensetninger...


Nydelige stuen der nytt,gammelt,kjøpt og lagd harmonerer i en fantastisk oase!


Bordet  er en gammel kasse med en rund tapetsert plate på toppen!
Kult og praktisk.
En gammel vin ballong er en flott holder for et lite juletre...


...vakkert...


Elsker sofaen!
Fargen og designet er så lekkert,for ikke å snakke om bildeveggen over!
Måten rammene og de forskjellige motiv passer sammen-super personlig!


Mitt drømmespisebord!
Lillebror som er snekker-har laget dette!
Og prikken er alle de forskjellige stolene som henger sammen i et likt sete stoff...
Her har vi mange koselige jentekvelder ja!


Her er litt av gjengen vår!
Anne nærmest fotografen<3 p="p">Anne har de kuleste,nostalgiske kaffekoppene!



...og her er sjefen selv=)
Fineste pusen!

Takk for at jeg fikk bruke bildene,Anne!Du er fantastisk,og jeg er så stolt av deg!


1 kommentar:

  1. Godt Nyttår!! Fine bilder, og enig med deg om at sofaen var lekker. gleder meg til å følge deg i 2013. klem Line

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!