Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 28. april 2010

Jag tror jag tror på sommaren...

Deilig kriblende følelse dette med førsommer forberedelser altså,vasket og satt ut hage møbler i går og var en tur på Plantasjen,men så kom selvsagt regnet og alt måtte raskes med inn.
Jeg håper og tror det bare er en sånn oneday thing dette regnet,så jeg er full av håp og pågangsmot igjen i morgen!
Imens sitter jeg og ser på inspirasjonskilder og drømmer meg bort=)

3 kommentarer:

  1. Der var du ja! Bloggen din er kjempefin!Mye finere sånn her enn med den andre bakgrunnen.
    Og selvfølgelig er det en one-day-thing. dette regnet. Plenen trenger det for å bli grønn og frodig vet du. ;)
    Stoooor klem

    SvarSlett
  2. Hei. Takk for melding hos meg! Denne bloggen må jeg også følge..digger stilen din. Er også svak for røde detaljer , stjerner og alt. Gøy å følge videre her! Ha en fin dag, og følg gjerne meg og! Klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    "ploppet" inn her via en annen blogg, artig!! :-)
    Alltid gøy med nye blogger, og her var det fint!

    -Velkommen til blogglandia... ;-)

    Klem Karina

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!