Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 25. juli 2010

Små gleder...

Det er ikke alltid så mye som skal til for å glede en mor!
I allefall denne moren-noen ny plukkede bringebær i ei lita hand,blomst uten stilk,et nytt interiør blad eller en kveld uten barn!
I går hadde jeg barnefri og hadde en nydelig kveld hjemme alene som resulterte i go`gjengen og litt vin hos naboen.
Å som jeg koste meg -og så er det godt å våkne uthvilt dagen etter og spise frokost i ro og fred,for så å lengte etter ungene og ha masse overskudd til dem=)
I dag tenkte jeg meg en runde på Plantasjen og Krøgenes hagesenter.Sist nevnte har heste ridning og vafler på søndagene,så det er noe ungene også syns er stas!


Sittet og myst litt på nettet her og syns disse putene er så kule,men er ikke tilhenger av for mye puter i sofaen,så vet ikke helt enda,men at de hadde passet fint-det hadde de=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!