Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


mandag 20. desember 2010

Julestria..

Tenk i år vurderte jeg å utsette julen et par dager!
Sjelden har dager vært så korte og to do listen vært så lang!!

Det å jobbe dag kveld og natt i en salig blanding tar jammen på for en gammel 3 barnsmor,og kravene til den perfekte jul er like høye som før,så da er det bare å brette opp ermene ja...
Menn det er noe med den følelsen når juletreet er ferdig pyntet..da senker liksom roen seg da,uavhengig av alt som gjennstår!
Bilder tatt om kvelden blir så som så,men at treet er nydelig og pynten blank er nå sikkert og visst.
I år har ungene fått henge opp og jammen er der ikke er lite utvalg home made by kids også!


Måtte julefreden senke seg hos dere også
KLEM

1 kommentar:

  1. Sååå lenge siden jeg har vært innom.... er MINIMALT med blogging for tiden.. for tiden strekker ikke helt til her i heimen heller :)
    Nydelig tre, og må si jeg ble imponert over baksten! Vi har bare pepperkaker og -hus, julemenn og sjokoladetrekte marshmallows... og noen skakke, søte marsipanfigurer :) Og i morgen pynter vi nok treet...håper jeg!
    Ønsker deg ei god og fredfyllt jul!
    Stor klem fra Lise

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!