Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


torsdag 3. november 2011

Ready for takeoff?



Min største drøm da jeg var yngre,var å bli sexy flyvertinne over there! Slik skulle det da ikke bli,jeg ble tidlig mamma i stedet<3
Nå i dag så ser det jammen ikke så glamorøst ut som jeg engang syns,så alt er til det beste mener nå jeg!


 ...men at uniformene er søte,veskene råkule og alt det der,jo det er det ingen tvil om!!

                                                                I wish I wish I wish


Ha  en strålende torsdags kveld!!

1 kommentar:

  1. Heisann:)
    Så flotte og stilfulle flyvertinner...60-tallet hadde mye flott og stilig:)
    Synes du har en herlig og flott blogg. Legger meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre:)

    Ønsker deg en finfin mandag videre, og en flott ny uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!