Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 6. juni 2012

Nytt service

Dagene strekker ikke helt til for tiden,og da er det bloggen som får lide.
Håper dette vil ta seg opp igjen snart,for jeg har masse å vise dere!

Her ser dere mitt(Vårt!)nye frokost service.
Digger dette ville mønster fra Iittala,og liker at det er i sort\hvitt.
















Iittala er et av favoritt merkene mine når det kommer til service og glass.
Jeg liker det klassiske kombinert med farger og mønster.
Hva har dere på kjøkkenbordet??

1 kommentar:

  1. Stilig! Passer godt til kjøkkenet deres! Vi har Greengate service; Dora og Naomi beige. Opprinnelig tenkte jeg å bruke det til frokost service, men vi bruker det til alt mulig annet også. Har fått litt boller og mugge også nå, så det kan brukes til supper og desserter også. Håper dere har det bra, her er det full rulle fra morgen til kveld.Klem

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!