Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 2. desember 2012

Ala Fotballfrue

Begynt så smått på årets julebakst!
Vi lager alltid det samme,skal være tradisjon
og vi har alle våre favoritter så derfor blir det gjerne 7 slag...
 
Men i år skal jeg prøve meg på litt eksperimentelle bakster også,
noe LCHF,uten sukkker og ellers litt sunnere enn det vi vanligvis stapper i oss!
 
 
 
 
 
Årets første ble en oppskrift fra Fotballfruen


 
Greit å bare følge oppskriften via bloggen hennes!
Oppskrift og alt finner du der!
Hadde store forventninger til den nye sukrin gold,og den er bare super god!
 
 
 


Slik ble mine,som forsøkskaker.
Jeg hadde sjoko biter i,tror hun må ha smeltet sjokoladen?
Neste gang vil jeg flate de enda mere ut,for de flyter ikke slik som mange coockies oppskrifter gjør.
Disse ble ganske tykke!

Men suuper gode,og man kan med good samvittighet unne seg mer enn en...
(me like)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!