Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


lørdag 2. februar 2013

Ny sofa

Jeg må bare si jeg digger den sorte sofaen vi har hatt siden vi flyttet inn i Lykkehuset..
Jeg grein meg til ny sofa den gangen,og har aldri angret..

Meeeen...
Det var det med at fornyelse fryder da;)

Så jeg la ut sofa og bord på Finn.no,og ventet på at noen skulle ringe!
I romjulen ble den solgt og jeg hadde ikke tenkt på at skal man ha ny er det gjerne leveringstid..
...UUps=)

Av de sofaene vi hadde kikket på,var det denne fra Bohus som var kortest levering på,
og jeg må si jeg er kjempefornøyd nå som den er på plass!
Jeg ønsket en annen løsning for å "åpne" stuen litt mer,
og ikke minst gjør den lyse fargen seg veldig godt syns jeg!
Bordet ble byttet ut med et av samme typen,bare kvadratisk.





Jeg syns vi fikk utnyttet stuens areal bedre,
og nå får hele familien plass i samme sofa<3 p="">


 Litt nytt stæsj er obligatorisk,så fat fra Poul Pava og knall gul skål fra Lodsh




Jammen meg en juleblomst som ikke vil ta kvelden også!

3 kommentarer:

  1. Veldig fin sofa - og koselig stue :-)
    En iherdig juleblomst du har kjøpt deg, grønne fingre ? ;D
    Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Sofaen var kjempefin.
    Må si du veldig flink med blomster :)
    Nydelig blogg du har.
    Legger meg til som følger.
    Ha en riktig fin søndag.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  3. You really make it appear really easy along with your

    presentation however I in finding this topic to be really something

    that I believe I would by no means understand. It seems too complicated and extremely broad for me.
    I'm

    looking ahead for your subsequent submit, I will attempt to get the grasp of it!
    Here is my site :: chrio.edu.cap.ru

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!