Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


mandag 19. april 2010

Dagene som går



Skulle tro man hadde nok av tid når man er hjemme med små barn,men jammen flyr dagene fort.

Man legger seg vel til vaner og tar på seg uendelige prosjekter men det er jo godt det også.

For min del nærmer slutten seg på disse hjemme tider.Søker på alt av jobber for tiden så jeg krysser fingre og tær for at noe dukker opp=)


Men imens koser jeg meg med lilletulla og spontane kaffe besøk hos naboen.Av prosjekter har vi tusen på gang og i dag har jeg bestilt gjerde og masse herregårdsstein så har vi litt  å stelle med denne uken=)

Deilig med en mann som jobber off shore så han er rene handy manny når han er hjemme!

Tenkte vise litt av huset vårt,dette er jo liksom en blogg om interiør og slikt.Vet selv jeg elsker blogger med masse bilder;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!