Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


fredag 14. januar 2011

Lunsj vafler på en fredag!


men vurderer om jeg skal ha  litt faste innslag av oppskrifter og slik!
 Jeg er veldig glad i kos og søte saker,men prøver holde alt på et minimum og da eksprimenterer jeg litt da vettu=)


Sunne men gooode vafler

 
2 egg
2 ss sukrin
1 stor scoop vanilje protein
2 ss fibra mel
litt skummet melk
event litt mer fibra mel om det trengs

bruker ikke smør i røren,men til å pensle vaffel jernet

Her har jeg bringebær syltetøy fra Heistad 
kan også bruke mager vanilje kesam,event ost alt etter som hva man lyster på! 


FIIN FREDAG!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!