Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


tirsdag 24. mai 2011

Roosa ble det


Det er rart med det dere-
disse skjønne små babyene våre som vi ønsker å forme og dele vår iver med.
De blir fort 3 år og fulle av egne meninger og favoritter(les hello Kitty og rooosa),noe mor alldeles ikke har lært dem..
brum brum

Men så er det jo så skjønt når de elsker det mor gjør og når dette lille rosa vesenet virkelig elsker sin mamma for at hun lagde roosa rom.
Ja da er iallefall jeg solgt.
Billig men dog... 



 Og etter å ha lagt seg pent som bare det
(bare en sang om sjiraffen og elefanten..)
høres det fra jenterommet:

Jeg ønsker meg så en hest jeg..en hest ja,det er noe jeg skulle hatt...
Mor lukker ørene
...for denne gang;)

3 kommentarer:

  1. Hehe, kjenner meg igjen ja!
    Kan bli mye rosa til tider med 2 jenter her...men bruker mye lilla nå.

    Jeg synes rommet blei kjempefint!
    KLem Bodil
    (bo-dilla)
    Noe rart med blogger, får ikke logget meg på.

    SvarSlett
  2. Så koselig lesning <3 Ja disse små kan lett smelte et mammahjerte!:))

    Hehe, moro å høre at du tyraniserte megleren da du skulle selge.. For jeg må nok bare slenge meg på den altså... Vi ble jo så missfornøyde med bildene, og angre som noen hunder på at vi ikke tok de selg;).. men men, gjort er gjort! Ingenting blir jo noengang bra nok, og ikke har man like fleksibel tid med en baby på 6 mnd som holder på å få tenner, hehe;) Vi får bare håpe det hele går bra alikevell!!
    Tusen takk for lykkeønskninger, det er koselig å få i disse stressede tider;)

    Vi ser nå etter hus, så vi er veldig spente på hva vi finner!!

    Stor klem <3

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!