Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


torsdag 28. juli 2011

Grill sesong!

(dvs JEG har kjøpt oss ny)


 Min kjære ville kjøpe Weber og jeg har overhodet ingen mening for elle mot når det gjelder grilling-har vel knapt deltatt i selve grillingen på lenge...

Men det var helt til jeg så denne vakre vanilje fargede Futur grillen...Som et skudd i blinde foreslo jeg denne for min kjære,googlet merket og hadde alle fakta på hånd;og han sa ja!!
Griller er sjelden fine,men denne har noe eget over seg altså!
Vi skal til med bygging av utekjøkken og da skal denne stå under tak,så foreløpig har vi den v veranda taket bak huset...



I mangel av grill dress foreviges fru Lykke her bak grillen i joggings;)

Hva er deres favoritt grillmat?
Hos oss er det kylling og grønnsaker til mor,kjøtt m stor K til far og barn...hihi

1 kommentar:

  1. Gratulerer med utrolig fin grill!!

    Her i huset er det pizzasteking på grillen som er ukas favoritt

    ha en fin sommerdag :)

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!