Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


tirsdag 2. august 2011

Å leve i nuet...


Jeg drømmer og gleder meg til alt som skal skje,jeg planlegger og forbereder-hele året!
Nå er jeg jammen meg begynt med planlegging av høstens farger inne og jeg hamstrer og gjemmer unna som ei gammal musemor!

Det er slik jeg gleder meg til neste årstid,ved å kikke,kjøpe inn,spare og se for meg...

Dette er litt av det som kommer til å pryde Lykkehjemmet denne høsten!

 
Pute fra Artwood og kurv fra Kid



 


Peace out fra denne kanten;)

3 kommentarer:

  1. Superfint begge deler! Høsten blir bra vettu. Også er det jo snart jul. ;)

    SvarSlett
  2. Hei, så fin pute og kurv :-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  3. Veldig fin blogg :) Likte den kurven der jeg... hmmm... ble litt innspirert. Det er ikke bare du som planlegger neste årstid og samler inn :) Nesten godt vi er fler...
    Tvedestrand er en nyyydelig by, selv om jeg bare fikk en times tid der. Håper på å reise tilbake med et litt annet formål enn å hente et skrivebord :) Håper at du og din søte famile har hatt en riktig så fin sommer :)

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!