Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 25. september 2011

Passion for Manuela!

Søte Manuela bak bloggen 

Passion for baking 


Hun er en inspirerende og herlig dame med kjærlighet for det hun driver med!

Kvalitet og passion er stikkord for Manuelas arbeid,
og selv om hun er kjent og beundret av mange,har hun beina godt plantet på jorden!
Full av humor,historier og selvironi- just the way we like it damer!


 Litt moro må vi ha Manuela!

 Pink angel feather topping!mmm

 Konsentrasjon på topp her!




Takk for en flott kveld,og mange gode råd!
For dere som enda ikke er fan og ivrige lesere av bloggen hennes-

Passsion for baking Må leses!

4 kommentarer:

  1. Så gøy og ha fått være med på kurset hennes, det ønsker jeg meg og;)
    Hun er herlig og lager de herligste godheter ♥
    Morsomme bilder;)

    Ha en fin søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Der var du, ja!!:) Jeg skjønte jo raskt at vi hadde med en blogger å gjøre når du stilte med kamera;) Kult!!
    Det var kjempegøy!! Gjør det gjerne igjen!!:) Blir helt matt av alt den dama får til!
    Livredd for å glemme alt nå etterpå! Så her må det bare bakes og bakes!! Ho ho!!
    Herlig blogg du har også, - skjønne unger:)
    Ha en fin-fin uke!
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :) Cupcakesene kan absolutt anbefales, - lykke til! :)
    Og heldig er du som har vært på kurs da, gitt! Flotte cupcakes du du har fått til! :)

    SvarSlett
  4. Heldiggris som var på kurs med Manuela!!!!! Grønn av misunnelse her nå...
    Du får lære meg noen triks nå da.

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!