Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


fredag 30. november 2012

Førjulsprosjekt!

Som om denne uken ikke har vært fullbooket nok,så fant jeg ut at nå var tiden for å skiferlegge peisen vår!
Midt i julestria...sukk!
Men det ble da fint også!
(selv om hele 2 etg måtte skrubbes og vaskes igjen pga støving...)



Julepynten er selvsagt på plass og jeg koser meg altså så om dagene...

Innimellom jobb,aktiviteter,juleavslutninger og trening
 får kropp og sjel den fulle mentale avkobling
 når julemusikken strømmer på og jeg kan tasse rundt og pynte...

Å det er deilig dere <3 p="p">

Julekort er skrevet,adventsgavene pakket
og til helgen skal vi pynte juletreet og få laget pepperkake huset som vi har i Nisselandsbyen vår!

Når pynter derer til jul?
Jeg vet det er litt tidlig å være ferdig til 1 søndag i advent,
men så har jeg da ventet siden midten av oktober,hehe....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!