Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 12. september 2010

A fallen leaf is nothing more than a summers wave good bye

ÅÅ høsten er vakker dere!

I går hadde vi en regntung og mørk høst dag her på åsen,noe vi utnyttet til det fulle!
Vi bakte boller,så på film,leste bøker,spilte spill,og jammen dro vi ikke på oss regntøy og hoppet i vannpyttene!
Jeg elsker høsten og dens farger,svingende humør og alt den bringer med seg=)
  
ULLSOKKER
KALDE KINN
LEVENDE LYS
FRISK LUFT
VAKRE FARGER
 

...og så setter man så utrolig pris på høsten når den gir oss en solskinnsdag som i dag,der vi kan kaste jakken og kose oss ute heele dagen!
Det er deilig etter en innedag ja!

Ungene har lekt og lekt,og jeg har måttet kaste etter dem litt mat i ny og ne!
Eldste jenta her og min svigerdatter to be har vasket og ryddet lekestuen klar for høsten,selv har jeg ryddet mere utemøbler inn og styret litt rundt.
Jeg kjøpte meg forresten hagemøbler på loppis her,100 kr for dette søøøte settet.Helt fint,trenger bare litt mere maling til våren!

Var så billig at det kunne man da ikke la gå!!  


NYYT kvelden søteste og tenn litt lys;) 
 

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder karin. Digget bildet av Morten i lufta. De er jammen skjønne de ungene våre altså.
    Og den fine hagegruppa da.♥ Det kaller jeg kupp!

    SvarSlett
  2. For en supermamma du har vært i dag ;)
    Herlig sølepytthoppebilde!!! Så ut som en flott dag! og litt av et kupp du har gjort, skulle gjerne hatt et sånt!
    Tusen takk for herlig kommentar inne hos meg, du er bare skjønn!
    ha en deilig kveld og ei fin ny uke!
    Klem
    Lise

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!