Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 22. september 2010

Sneak peak fra badet


Vi falt så for stilen,som er både familie vennlig og enkel.
Eneste min kjære ergrer seg over er at jeg ikke ville ha hjørnebadekar(mente det tok for mye plass jeg;),så det blir vel det etterhvert.
 

Ungene elsker å bade,så da satte mor inn den kule loppis stolen her,
så kan jeg sitte og lese litt eller ha meg en kopp te mens jeg passer på!

5 kommentarer:

  1. Flott bad! Kult med den røde servanten ★ Og så deilig med en stol og sitte på mens barna bader:)

    Flott, nytt bilde i headeren din, vakker familie!

    Klem line

    SvarSlett
  2. Elsker de røde detaljene dine..helt min stil! Kjempefint! Bloggen din er også blitt veldig fin. Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  3. Så flott bad du har. Og så må jeg si at du var kjempefin med lugg, har jo klipt lugg jeg også er kjempefornøyd

    SvarSlett
  4. Lekkert bad! Smart med en kul stol å sitte på, jeg sitter på en stygg plastkrakk... he he...
    Skjønne bilder av ungene -klart de må med også! :)
    Bloggen har fått make-over ser jeg! Kjempefin!!! Nydelig header!
    Så fint at du ville være med på give away!
    Ha en superfin dag!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Så fint det var! Koselig blogg du har også :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!