Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


torsdag 4. november 2010

I det kreative hjørnet...


Fant en søt settekasse på gjenbruksbutikken som jeg har malt og limt inn tapet fra PIP studios.

Fant også en eske med julepynt!Uåpnet og ubrukte julekuler laget som USA hjerter!Kunne ikke passet bedre til denne fruen det vel?

Gammel kasse fra frydenlund ble også med hjem,og den har den perfekte looken for å gli rett inn her!


 




3 kommentarer:

  1. Så stilig den ble! og kult med julepynten!
    Jeg har også laget ønskeliste fra hviit! Sukk, er så mye lekkert der!
    Kos deg videre i kveld!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Buhuuuuu, jeg savner våre turer til gjenbruksbutikken. :(

    SvarSlett
  3. jeg og HM,men snart så er vi derigjen vettu!!Vi tar en lørdag eller noe.

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!