Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


fredag 26. november 2010

Stygg eller bare veldig veldig vakker??

Sånn er det bare.
Med tre barn så er det bare ikke rom for det,noe ungene syns er helt greit.
De får velge en ting eller to som vi har fremme,eller er det MEG som er pyntesjef!

MEN det er noe med denna allerførste dorull nissen de kommer hjem med.Den har nesten en symbolsk mening for meg,og er alldeles hjertekjær!
Roma stolt som bare det da vi kom i barnehagen i går.Pappa sier,oj har du laget et troll?
(typisk pappaer..)
Men det er en juuuuulenisse jo,sier prinsessa,og mor får tårer i øynene..

 
Døm selv,ikke sant den er alldeles vakker og veldig lik en julenisse?





 
Disse to super søte lyslyktene havnet plutselig i posen da jeg kjapt var innom byen i går.
.Hvor skal jeg ha dem hen da tro?

O helga natt til dere alle 

1 kommentar:

  1. Den var nydelig!! Jeg prøver å ha en del av tingene fremme men jeg har INGEN vegger på kjøkkenet så gangen har blitt barnas plass og vegger. Stua er min og "hellig" (frekk som jeg også er ;)

    Ha en fin adventstid :)

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!