Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


mandag 23. mai 2011

Etter regnet kom jammen sola!

Nesten redd for å gå ut for så å finne blomster og pynt blåst overende...

Jeg skal på skolen til de to store i dag med kattene våre.
De skal ha dyredag og det er stor stas å ha m pus da!
Særlig Adam er en skikkelig dyre unge,elsker alt med pels!


Ellers har jeg nådd slutt fasen av prosjekt rosa,og skal krysse målstreken i løpet av dagen.
Bilder kommer så vent å se;)

Legger ved bilder av denne skjønne vasen jeg kjøpte i Danmark.
Kunstneren Poul Pava har laget denne og har også masse annet isamme stilen.
Super søt!

2 kommentarer:

  1. Ja, det har blåst hardt de siste dagene, skikkelig rufsevær. Det positive er at plantene får nok vann, og at jeg får gjort litt innearbeid, noe som er blitt nedprioritert når været har vært fint:-)

    En artig og flott vase!
    Ha en fin tirsdag!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Poul Pova har så mye kult! Har lyst å kjøpe et par bilder til å ha på rommet til poden.

    Takk for kommentar. Ja, vi er så fornøyd med mursteinsveggen. Den bryter så fint!

    Ha en fantastisk lørdag.

    Klem

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!