Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 29. mai 2011

Jeg tror, jeg tror på sommeren...


Helgen har vært daff,rolig og innemodus!
Egentlig så hadde jeg hatt fryser og bord fulle av bakst og kaker i en slik helg,men det har jeg heldigvis klart å la være.
Baking = spising
enten man vil eller ei,så da er jeg glad jeg klarte la være
(klappe meg selv på både skulder og mage;)
Heldigvis har ungene kost seg og hatt besøk,da går liksom tiden litt fortere for dem!
Mor har vært ute og saget planke kapp,luket i blomsterbed og plukket med meg inn en flott bukett!
Som vanlig gleder jeg meg til mandag igjen,og nå gleder jeg meg veldig til min kjære kommer hjem fra Nordsjøen også...

1 kommentar:

  1. Så skjønne blomster du har i din hage..-det tror jeg egentlig jeg også har, må bare letes litt mellom alle ugressene.. ;))
    Stor klem og en deilig solskinnsdag til deg og dine :)

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!