Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 6. juli 2011

..å komme ut av skapet...

Endelig er det på plass og jeg jeg så fornøyd!!


Ikke helt enig m meg selv om hva som skal stå oppå og inni,men det går seg nok til...
jeg har hatt en lang blogg siesta nå,jobbet mye og ikke vært helt i form!Håper dette tar seg opp for jeg bobler av kreativitet om dagene!
Hadde en gjenbruks runde i dag men uten hell denne gangen..

Mens jeg venter på at bar stolene mine blir solgt lurte jeg på å trekke dem om-da min skjønne sønn sier,men mamma kan du ikke bare la de være som de er?
Ja da sier vi det sånn da...hihi 

GOOOD ONSDAG! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!