Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 17. juli 2011

Plutselig tilbake!

Her flyr den såkalte sommeren jammen meg fort!

Jeg jobber ganske mye nå,vært på min første camping ferie(til Strømstad likegjerne) og fortsetter med å male huset i ledige stunder...
blogging blir så som så,men kommer sterkere tilbake!

Jeg tok som sagt med meg min søster,barn og hund til Sverige og vi koste oss altså glugg ihjel!
Jeg som er mere en hotell ferierende,losjerte inn i ei brakke av ei camping hytte med langt til dusj og do,men skal si vi hadde det fint!
Selskapet teller jo endel bare det,og med litt godvilje ble hytta riktig så koselig!
Strømstad er en veldig sjarmerende by og med en nydelig skjærgård.
Ungene badet og vi shoppet og alle var fornøyd!
Sene kvelder,joggedress,kaffe og Baileys til kvelds,minigolf,snop,utflukter,kafe besøk,svenske penger
(ungene er veldig opptatt av foreign currency;)hihi)




Litt gøye retro duppeditter til kjøkken ble med hjem,og fant seg fint til rette....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!