Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


tirsdag 16. november 2010

Tirsdagstanker..

Ikke helt den store inspirasjonen om dagene,men slik er det da innimellom...
Sånn helt ut av det blå kom det da plutselig en nydelig award sniikende inn til meg fra selveste Fru Huseby!
Sånn varmer et husmors hjerte og jeg ble veldig glad!
 
  Med awarden følger en utfordring om å fortelle 3 ting man liker.
jeg gjør en vri og skriver da opp tre juleting jeg liker! 
  •  Naturmatrialer fra skog og hei
  •  Julerødt
  • Stjerner selvsagt!
 Vil gjerne sende den videre til Lise
http://hasigamasunivers.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Tusen takk, det setter jeg pris på! Er en dårlig bloggevenn for tiden, tiden strekker ikke til, og da er det ekstra hyggelig å få en oppmerksomhet...
    Nydelig juleinspirasjon under her! Jeg GLEDER meg til førjulstiden... er helt fantastisk!
    Ha en god kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!