Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


fredag 5. november 2010

Vinter stuen

Vi har en liten og koselig loftstue som spesielt jeg bruker mye på høsten og vinteren.
Det er liksom ungene som regjerer her oppe til vanlig og ved enkelte anledninger gis det lov til å spise i sofaen her opp!
Men når høsten og kulden kommer kryper også mor i huset opp hit.
Mye lunere,koseligere og så er jo pc en også her;)
Den store stuen blir litt stor og kald om vinteren hvis jeg ikke gidder fyre i peisen(noe jeg oftest ikke gidder når jeg er gressenke med alle barna i seng).Vi har over 3 m under taket i stuen så det skal endel til får å fyre opp alt,når det er på det kaldeste!
Oppe stiger jo varmeventilasjonen så her er altid varmt,og med levende lys og pledd er det et koselig sted!

Jeg har jobbe helg denne helgen og min kjære er på jobb i Bergen på 3 uken nå.benytter anledning til å si at jeg savner ham(om han nå skullelese bloggen min på jobb!)!!

Ha en fin helg alle skjønne og kos litt ekstra med mannen deres.

1 kommentar:

  1. Så koselig blogg du har og koselig hjem, her er blonder også ut... og lune farger setter sitt preg på hjemmet for tiden.
    Så skjønner godt at du kryper opp i lofstuen jeg:)

    Ha en herlig helg, her står skogtur på tapetet og to håndballkamper og mor gjør seg klar som heiegjeng:)

    klem fra Eli

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!