Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


tirsdag 7. desember 2010

Juleenglene mine...

 
Julen er i full gang og alle hjerter gleder seg.
Vi baker og pynter,ser julefilmer og drikker julebrus!
Hos oss er det advent og førjulstiden som er den viktigste tiden.
Vi voksne prioriterer litt anderledes med tid og rom,vi lar de små lede ann og bestemme hvor og når.
I det hele tatt er julen hos LYKKE  barnas jul 

Resten av året kan jeg bestemme og stresse rundt=)


På peisen har jeg et stort norgesglass med trollhassel og i år fikk våre 3 søte små hver sin engel av bestemor som får henge her til alles skue.
De er fra en dansk designer,hadde jeg bare husket navnet...


Denne uken er det juleavslutninger på skolen og fritidsaktiviteter så kveldene er meget travle.Stryker skjorter og kjoler så alt henger klart!

Ha en Strålende kald tirsdag
(-16 grader her i dag) 


2 kommentarer:

  1. Så fine..-snille bestemor! :)

    SvarSlett
  2. så fine de var. koselig!! høres ut som dere har det veldig likt oss i denne førjulstiden. her foregår også veldig mye på barnas premisser & de elsker denne tiden , i likhet med mor!! Ha en fortsatt super uke. Klem

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!