Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 22. desember 2010

Snille jenter...

TIdligere her før jul var jeg noen dager i hovedstaden i forb med kurs,og benyttet da noen dager hos gode venner også..
Det ble vin og jenteprat shopping og kalde julekinn!
I en av løkkas skjønne Vintage butikker fant jeg meg denne nyydelige kjolen,og jeg må innrømme jeg var stunning i denne rosa delikatessen!!
Kjolen er fra NewYork fra slutten av 50 tallet visstnok..
Lengde til rett under kneeet og nydelige ermer..gleder meg til å få pynta meg m denne ja=)


Det er jo viktig å køpe litt julegaver til seg selv også-snill som jeg har vært i år...

2 kommentarer:

  1. Åååååååååh!♥♥♥♥

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole! Sikker på du var stunning, ja :)
    Tittet bare innom for å ønske deg og dine en deilig og avslappende jul!
    klem
    Lise

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!