Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 6. april 2011

Fornemmelse for vår


Mor og lillemor har hatt fri og bare kost seg ute.Jeg har svingt meg rundt og pusset hagemøbler,skrubbet veranda og gjort klar til beis,ryddet garasje og virkelig hatt vår følelse ute.

Målte 17 grader pluss i solveggen og det føles bra!

LIllemor har vært i lekestuen og syklet på 3hjulsykkel,samt at hun har inntatt forskningens verden ala insekter!
Meget spennende å se en meitemark bevege seg gjennom rosebedet...

Nå er de søte små i seng og mor er sliiten!
Jammen godt jeg har god kaffe og et nytt bolig magasin ventende på meg!
Ta da

1 kommentar:

  1. Heisann!
    Høres og ser ut som en perfekt dag!

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg :-) Vi koser oss med lillesøster :-)

    Ønsker deg en fin fredagskveld! Klem fra Livy

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!