Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


torsdag 14. april 2011

T for travel..

I dag våknet jeg opp til minus grader og det kan man jo ikke ha noe av??
Fikk unna litt ærend tidlig på morran,og så litt maling av innendørs art.
Dagen kunne så friste med en koselig bytur og kafe med skjønneste Huseby,ja for jeg måtte jo vente til verandaen tørket etter frosten...hihi

Nå er det kakebaking til foreldremøte og pakke pakking til bursdagen gullgutten skal i.
Hit og dit- kjør og hent
Phuh


...er det ikke så at man får sin lønn i himmelen??
Kune jeg fått litt forskudd mon tro?

1 kommentar:

  1. Hehe, ja sånn er tidsklemma, hadde bare døgnet hatt flere timer enkelte dager!! Menmen, sånn er det hos alle!!

    Lønna får du nok i himmelen ja, dårlig med forskudd tror jeg!!
    Ha en finfin helg!!

    Klem Bodil

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!