Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


torsdag 17. februar 2011

Black `n white


Da jeg har tendens til å kjøpe meg litt små skatter både titt og ofte, er det greit å kunne samle  dem  på slike fat som her på sofa bordet!
Nytt teppe i stuen også btw-floss teppe fra IKEA som er deilig mot nakne tær og kalde morgener!

 
Foreldremøte på skolen i dag, så da er det baking på gang i Lykkehuset her,og den snart foradstående 3 års dagen nærmer seg også,så KA maskinen min får virkelig svingt seg om dagene!

JUST THE WAY I LIKE IT 

1 kommentar:

  1. Er veldig koselig med fat med små ting. Floss teppe er bare så deilig og tråkke på. Ønkser meg et selv.

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!