Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


fredag 4. februar 2011

Reinsdyrskinn rustikk og lekkert!

Reinsdyr på åsen!!






Syns det er så lekkert med skinn,og ikke minst anvendelig!
Min mamma fikk det ene i bursdagsgave i går,og det andre har fått plass på benken i gangen.Lillemor ligger og koser med det støtt og stadig,putter det i vognen og triller tur med "pus"hehe 

I dag har jeg og min kjære en innekose dag mens snøen laver ned ute.Jeg har vært flink ikke å vente for mye på våren,så denne snøen gjør meg ingen ting=)
I ovnen står nybakt lav karbo brød og vi må nok lage litt helge søtsaker også!

Fiiin fredag alle fiiine bloggere 

7 kommentarer:

  1. Hei, så fint det reinsdyrskinnet var :-) Ha en fin fredag :-)

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har ... ♥

    her hos oss har vi mange saueskinn og geiteskinn, herlig mix som gir eleganse og varme ...!

    fin fredag, klem til deg

    SvarSlett
  3. Fine bilder du har tatt og så koselig blogg du har.

    SvarSlett
  4. Herlig med skinn
    og lekre sko i innlegget under her
    Takk for hilsen hos meg
    Klem M

    SvarSlett
  5. Jeg digger også skinn, har sau og rein både her og der :)
    Kos dere i kveld! Og ha ei fin helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Lekkert!!!! Klemmer til DEG

    SvarSlett
  7. Aldeles nydelige Burberry balerina. Hadde mine jenter vært små, skulle de ganske sikkert fått sånne. Nå er de voksne og jeg får vel håpe på jentebarnebarn som jeg kan "dolle" opp om noen år...

    Flott familie du har og ønsker dere en fin helg.

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!