Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


tirsdag 15. februar 2011

Hektiske dager hos pulverheksa!

Ikke det at han hadde vondt av det forresten!

 
Vi bakte og koste oss her før rushet startet,og aldri har vel litt kake smakt vondt??

Ellers har da mor som sagt fornyet seg-da etter å ha vært på Goldwell kurs som modell.
Dette er noe jeg jobbet mye med tidligere,men er ikke så ofte jeg har tid lenger.Det var mer enn deilig å bli pampret og dullet med en hel dag og kveld.resultatet ser dere her,og jeg må innrømme jeg går under navnet pulver heksa for tiden=)



 Ha en fin dag alle skjønne,her snør vi inne i dag og jeg skal bare gørrkose meg med mann og barn og ta igjen Valentines day!!


3 kommentarer:

  1. Nydelige pulverheksa.♥ Stjernekaka smakte forresten nydelig. :)

    SvarSlett
  2. Synes du er nydelig til vanlig jeg! Du er en vakker dame med et nydelig vesen.Men forstår det kan være gøy å bli stylet. Pulverheks? Nei, fikk ikke de assosiasjonene.Ha en fin kveld da du.
    - Berit -

    SvarSlett
  3. Så fin du ble!!
    Den kaka så deilig ut må jenfå si:) Mmmh, gid jeg likte å bake så jeg kunne trylle frem slike godsaker...men Neida..:(
    Ønsker deg en super helg! Vakre bilder av deg!

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!