Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


torsdag 15. desember 2011

Julegaver og førjulsgaver!





 Det ble noen perle rader til megselv også-syns de er så søte!

Og ja,den nye gryten min i førjulsgave fra min kjære,passet så tilfeldig inn på bildet her!
Han må tilbringe juledagene på Nordsjøen i år,så vi hadde en liten gave og julekveld før han dro!



 I must have been good this year!



Har dere laget julegaver selv i år?

2 kommentarer:

  1. Ååå, jeg smeltet for kommentaren til sønnen din jeg ♥ Herlig;)

    Fine gryteunderlag dere har laget, og LEKKER gryte!!

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Läcker grytan var i svart! själv gick jag för gryta och grillpanne i vitt... :)
    Ha en fin fortsättning på helgen! Kram Joy

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!