Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


lørdag 31. desember 2011

Takk for i år!






Det fine med et nytt år er at jeg ofte blir oppmerksom på små hendelser i året som gikk,
hendelser jeg kanskje hadde glemt og som der og da virket uviktig....

Når sant skal sies,blir det meste dokumentert m kamera,så sjelden vi glemmer noe her i huset;)
Jeg sitter igjen med følelsen av at 2011 var et godt år,et år med myye glede og kjærlighet,prosjekter og utfordringer,og ikke minst hverdager...
I det nye året håper jeg vi alle er litt bedre rustet for nye utfordringer som måtte komme,ha litt mere tålmodighet og masse mere glede og smil!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!