Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


mandag 23. april 2012

Art collector!

Nytt maleri i entreen!
Hele rommet ble med engang anderledes,og jeg elsker det!
Det blir nok litt knallfarge innslag etterhvert,
men akkurat i dag er det
 grey\white..




Det er min utrolig dyktige venninne Fru Huuse
som maler til meg,og jeg har flere av hennes verk!

I mine øyne er det picassoer alle sammen!

Hun maler mest eventyr og feer og slik,
men om du leser bloggen hennes ser du barnerom og reklamer som hun også gjør!

Jeg er umåtelig stolt av min rødvinsdrikkende,bleieskiftende,vakre,kreative kunstner!







Ny lykt fra Linns lille Lykke pynter også opp når man kommer inn i Lykkehuset...





Remember...as far as anyone knows-we are a normal family...




Bilde av storestjerna mi den gang hun var tannlaus og herlig!
Rammen er fra Zara Home og dekorert med søte sommerfugl magneter!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!