Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


fredag 13. april 2012

Super smootie

Det har blitt myye søtt og tungt de siste 2 ukene.
Prøver så godt jeg kan å være flink igjen,men søtsuget sitter hardt i!

Dette er en hemmelig oppskrift jeg deler med dere.
Den er wunderbar for blodomløp,hud og indre organer...


1 eple
1banan
Sellerirot
revet ingefærrot
Linfrøolje
Skall av en halv siton+saften
Litt juice av Gojibær(jeg fant på Meny)
Noen dryss med Acaibær pulver


Alt oppi blender`n

Denne er faktisk veldig god,jeg har også litt blåbær event bringebær oppi.
Det er nok til 4 glass,og den kan stå i kjøleskapet et par dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!