Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


fredag 6. april 2012

Litt påskeferie!

Påsken i fjor var vi på ferie,
i år er det nok jobbing og hagesysler som står på programmmet!
Heldigvis har jeg en fri dag innimellom og da koser vi oss glugg ihjel!

Påske er avslapping for meg,uansett om jeg jobber eller ei!
Jeg er nok et kosemeg dyr og dette er ungene også vant med.
Lange frokoster,tur i skog og hei,baking og godis,film kvelder eller lesestund.
Koooos




 Vi har også kjøpt oss båt,som er kommet til bryggen.
Vi håpet jo på et par turer ut i skjærgården,men vinden som lusker rundt her er ikke noe grei...
Litt familie besøk og sosiale lag blir det  også litt bedre tid til.

Påskeaften blir huset fullt av beste store og små,men hva vi skal spise er ikke bestemt enda.
Hva er deres påskeaften tradisjoner?
                                                               

2 kommentarer:

  1. Så flott påskefat!! Kul gul strikk rundt vasen...
    Vi har også fri, mannen klør etter å lage ferdig veranda,men føler han ikke kan hamre løs på helligdagan..
    Ingen spesielle tradisjoner,bare være sammen m familien og kose oss.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Høres ut som en kos påske:)
    Jeg er og et slappe-av-og-kose-meg-dyr:)

    Grattis med båt, så stas!!

    Ha fortsatt fine påskedager ♥

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!