Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


lørdag 31. mars 2012

Mine skatter!

Som mamma til tre,kan hverdagene være hektiske,travle og absolutt slitsomme.
Sånn er livet,og heldigvis er belønningen større enn hva innsatsen krever!

Jeg elsker mitt nye smykke,som er en hyllest til alle tre

3 hjerter med navnene deres på
3 perler,2 rosa og 1 blå 

Adina Katherine
Adam Sokrates
Roma Elene




Smykket er laget av fantastisk flinke Anettes smykker



Påske ferie for mine vakre og helg for mor!
Deilig start med yoga workshop og frisør,nå er påske pynting resten av helgen!

5 kommentarer:

  1. Ååå nydelig :)
    Har et slik jeg også, veldig glad i det!

    Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  2. Utrolig fint smykke! Sånn ønsker jeg meg og!:)
    God påske til deg & dine!:)
    klem June

    SvarSlett
  3. For ett herlig smykke :)
    Ordentlig vakkert!

    Herlig søndag til deg! Håper den er like solfylt og fin som her.
    Her har jeg satt på 2 brøddeiger og en kjappe joggetur står for tur, så skal vi på brunch med gode venner - søndager er bare best!

    Klem

    SvarSlett
  4. Det smykket er bare noe av det vakreste jeg vet om. Har hatt planer om å bestille meg ett slik ett jeg også, men det har gått i glemmeboken - inntil nå. Tror kanskje jeg må inn å klikke med ett slik ett med barnas navn på:-)
    Fin påske til deg og dine

    Klem

    SvarSlett
  5. Åååå... så otroligt flott smykke! Ett sånt får hamna på min önskelista, VILL HA!

    Önskar dig och dine en mysig påsk - får hoppas att vi får en solfylld påsk här på Sørlandet! Kramar Joy

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!