Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


torsdag 15. mars 2012

Sunnere muffins!

I går kveld koste vi oss med sjokolade muffins og 4 stjerners middag,
som er min sønns favoreitt program!

Muffinsene er ferdig mix kjøpt på helse kosten og er low carb og sukkerfrie.
Det er vel egentlig kake mix,men jeg lagde muffins og fikk 16 store ut av en pakke!
Litt mektige men veldig gode om man lar dem stå litt kortere i ovnen.





mums mums


Har en hektisk jobbe uke,så nå gleder jeg meg veldig til helg!
I dag er det forresten offisiell klage dag,så benytt dere av sjansen;)

2 kommentarer:

  1. Dessa såg mumsiga ut! Vilket märke är det på mixen och var har du köpt de? Ha en fin kväll! Kram Joy

    SvarSlett
  2. Så float tips!!
    Jeg er bakekjerringen selv, og mannen
    min er kokk...Men disse er vel verdt å prøve ut!!

    Fine tanker til deg.
    Ane

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!