Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


lørdag 17. mars 2012

Smaken av helg!

Ville bare ønske alle dere skjønne en riktig god helg!
Det har vært en slitsom uke 
så nå er  famLykke i helgemodus!

Vi skal på sirkus,mor skal trene,familiebesøk,selskap til oldermor som blir 85 år,sykkeltur med den nye sykkelvognen,bake kake og slenge oss i sofaen!



Trening
Leke
Lang middag
Lørdagsgodis
Søndagstur

Hva er helg for deg?

4 kommentarer:

  1. Ingenting er deiligere enn noen dager med total
    avslapping etter en travel uke!!
    Jeg løser VGs lørdagskryssord fast,
    og pleier å nyte helgene med mine kjære. I dag har vi bryllupsdag, og min mann har ovverrasket meg med barnevakt og å ta tidlig fri fra jobb. Jeg har fått beskjed om å være ferdig pyntet kl 17! Aner ikke hva vi skal, men GUD som jeg gleder meg!!

    Fine helgetanker til deg.
    Ane

    SvarSlett
    Svar
    1. Å gratulere så masse!! Kos dere veldig,barnevakt er en sjelden men hellig ting,hihi! Klem

      Slett
  2. Helg for meg er ofte ordning & reda. Kjedelig, men akk så nødvendig når man ikke orker i uken ;) Her fløy uken og jobb, barn etc har slukt all energi, puh. Men, jeg skal ikke klage for nå må jeg bare holde ut i to og en halv uke til før det er ferie ;) Fortsatt god helg!! Klemmer

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min :)
    Helgen brukes som regel til en liten bytur på lørdagsformiddag og god middag til kvelds. Søndag er litt sånn "fikse-hjemme"-dag hvor jeg ommøblerer, baker eller blogger :) Helgen er bare kos!

    Gina

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!