Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


torsdag 22. mars 2012

Vårsol og vårsko

Helt fra jeg var lita kan jeg huske lykken over første vårdag i nye "småsko".
Du og du så lett til bens man var der vi trippet rundt i sprell nye sko!

Jeg får fortsatt den følelsen,og når de nye skoene er lekre skinn sko fra Ralph Lauren,
ja da smiler jeg om kapp med solen!

De fikk ikke mange minuttene på beina i dag desverre,
da vårdagen på åsen stort sett har blitt brukt i hagen.
Terapi og en nydelig stillhet når man går sånn alene og steller med sitt!

Da de tre skjønne små kom hjem fikk de bli med å jobbe,
så nå er lekestuen shinet for sesong,garasje ryddet
og lillemor har plukket ut alt av insekter som dukket opp i bed og potter
(stakkars små..)

2 kommentarer:

  1. Lekre vårsko!! Jeg gikk i liknende hvite vårsko i dag for første gang i år + min nye trenchcoat :) Herlig årstid vi går inn i nå! Fortsatt fin torsdagskveld :) Klemmer

    SvarSlett
  2. Ooooo.... fina skor! ME LIKE!
    Här blev det vårpremiär med nya skor från GANT - helt underbart!

    Önskar dig och dine en härlig solfylld helg! Kram Joy

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!