Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


mandag 26. juli 2010

for ung eller rett og slett for gammel til SATC??

I en alder av snart 32,der man er både gift og sett seg ferdig med barneproduksjon-er det fort å tenke seg selv som "gammel".
Men i sinn og adferd føler jeg meg da ikke slik,men rett og slett bare som MEG!
Er man gammel eller er man ung som 32 åring i dag?
Da jeg var barn var alle super gamle etter 30,og stakkar den som hadde "gamle"foreldre..
I dag ser jeg meg rundt og har både venner og familie som er i en meget blandet alder.

Grunnen til at jeg tenker så er av den teite boken om Carrie i Sex&the City=)
Jeg så alle seriene som 20 åring,og så dem omigjen som 30 åring-med veldig nye øyne!
Tror den serien kan elskes som ung og uerfaren,men forståes som voksen og med livserfaring.
Begge filmene er sett med stor applaus og nå har jeg altså kjøpt boken om Carrie.
Noen mener dette er for yngre daydreamers,men jeg ville få litt mer bakgrunn for karakteren.

Er det flere som har lest\leser boken?
Hva mener dere om denne serien?

Min mann syns det er håpløst og meget urealistisk og aaalt for mye sex;=)hehe

Jeg syns at det å se den nå, kontra for 12 år siden,gjør den mer realistisk og jeg føler nå mere sympati for karakterende i deres livssituasjon enn jeg gjorde første gang jeg så den.

Hvilke karakter kjenner du deg mest igjen i?
Jeg er litt Charlotte må jeg si,men bare de gode sidene hennes,hihi

vel vel,det er nå bare film tross alt,men moro lell
kose meg m boka og en stoor kopp te i kveld jeg da=)

2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER ELSKER ELSKER både serie og filmer!!! Har ikke lest boka -sant og si visste jeg ikke at den fantes... men nå som jeg vet, så må jeg vel få med meg den også!

    Tipper mannen din har sett -og likt- filmer som er HELT urealistiske også... poenget er jo at vi kan DRØMME oss bort, nyte kule damer, fantastiske klær, flotte omgivelser osv...
    Nei, vi er IKKE for gamle (jeg har noen år på deg... hi hi...)! KOS deg med bok, film og serie :)
    Ha en super dag!
    Klem fra Lise

    PS! Veldig koselig at du tittet inn til meg og la igjen så hyggelig hilsen (nesten så jeg rødma... hi hi) -det setter jeg pris på! Og boksene er ikke vanskelige å lage...

    SvarSlett
  2. Alder er jo bare et tall! Man er ikke eldre enn man føler seg, er det ikke sånn? Jeg føler meg ofte som en 18 åring og noen ganger som en 50 åring og mesteparten av tiden så er jeg bare meg. Og forresten så er det leeeeenge til vi blir 32...
    Klem

    SvarSlett

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!