Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


tirsdag 6. juli 2010

Avhengig eller bare veeldig glad i?

Sent en lørdagskveld gikk hard disken vår til "et bedre sted".Min kjære har bestilt ny, men det tar noen uker,samt at han må bytte innmat og noe greier.
Jada sier jeg,ikke noe stress det.Vi har jo den bærbare incase vi trenger pc.Er jo sommer så vi er jo aldri på pcen uansett..

Nå er det gått 3 dager,alt jeg har er på den pcen,alle bilder,kontakter osv..
Nesten så abstinenene begynner gjøre seg gjeldene,ingen bilder,ingen favoritter.Hm..klarer jeg meg virkelig uten pc?
Er man avhengig av ting i hverdagen,eller er man bare veldig glad i?

Husker da kaffemaskinen vår gikk i stykker og vi skulle kjøpe ny-aldri har jeg vært mer sugen på espresso som da den forsvant fra kjøkkenbenken..
Eller som da jeg glemte mobilen hos min mor som bor en time unna og ikke fikk den før etter 1,5 dag.Følte meg helt tom og venneløs!
Jeg tror jammen meg jeg skal ta en detox helg,uten duppeditter og tekniske greier så jeg ser hvor fint man klarer seg..
Snart
En gang...(må bare si i fra til alle først og sende ut mail og skrive det på facen først...)
fant et bilde fra "gamle dager " på pcen av herr og fru Lykke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!