Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


onsdag 30. juni 2010

Bryllupsdag og shopping!


Ja i dag har min skjønne mann og jeg bryllupsdag-3 år har vi vært gift og jeg må si jeg er meget så fornøyd med valget=)hihi
i annledningen  tok han meg med i en av mine favoritt butikker i Arendal;Lingaarden-og der fant jeg jo litt av hvert=)

Fangsten ble en skjønn genser fra Chill Norway,t shirt fra Lexibgton og Peak,kjole til lillemor fra Chill Norway(måtte ha en litt nytt hun og!)og en super søt kjole fra Tina W som jeg skal gåmed i kveld!
Vi har fått barnevakt og skal ut og spise middag og kose oss!

Ellers er livet herlig for tiden,vi jobber og styrer ute,spar jord og murer som to gale polakker=)Jeg er veldig glad i å ta i et tak og så moro å jobbe på sitt eget!
Ha en flott onsdagskveld-plutselig tilbake
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!