Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


søndag 20. juni 2010

Bryllup...

Ja ok da så lå jeg rett ut på sofaen i går kveld og så på det svenske kronprinsesse bryllupet..Jeg var riktignok dårlig og kom meg ikke så langt,men det var koselig og det var vakkert.Så sånn er det m den saken!

I det hele tatt er bryllup en nydelig ting,uansett folk eller fe.Det er(stort sett) to som elsker hverandre og gleder seg over det valget de har tatt!
Kan ikke annet enn å minnes vårt eget bryllup for 3 år siden,eneste strålende varme dagen i juni det året,og vi hadde vielse og bryllup ute.
Jeg sa at hele greia ble avlyst om det kom regn,og han der oppe skjønte at dette mente jeg!

1 kommentar:

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!