Design is like a mom, nobody notices when she’s around, but everybody misses her when she’s not.



— Santiago Borray


fredag 25. juni 2010

the days of our lives...

Jeg prøver være flink til å sette pris på de små ting i livet,de man husker og de som setter små spor i hjertet ditt.Bilder er med på å forevige øyeblikk og stemninger man ellers ville glemt.Min mann irriterer seg over alle fotoalbum jeg har stående og skjønner ikke hvorfor jeg må fremkalle når vi har alt på data.(det er da man ser aldersforskjellen mellom oss,han er moderne og høyteknologisk,jeg nostalgisk og old fashioned.)
Jeg elsker sitte å bla i album,og ungene syns det er stoooor stas om mamma drar frem deres baby album på sengekanten og leser og viser minner fra deres baby tid.Spesielt vår eldste som er i en litt sånn "dere er mer glad i Adam enn meg"greie.Da ser hun jo at vi har vært så stolte og så glad for henne i alle år=)

Dagene flyr så fort forbi syns jeg,skulle gjerne blogget mer og hatt mer inspirerende innlegg men er det agurk tid i avisene så er det vel argurker i blogg landia også!

Ha en fiin kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle små spor fra dere gir meg gleden til å skrive mere!